2009. március 7., szombat

Mosolyogjunk!


Nem szoktam leírni, ami velem történik, leginkább, csak verseket teszek ide fel, vagy számomra érdekes dolgokat, de gondoltam, most ezt az apróka történetet leírom ide.

Tegnap, az egész napos rohanás után épp kiszaladtam egy üzletből, fejemben zúgtak a gondolatok, hogy még merre is kell mennem, mielőtt haza indulok. Odaértem az autómhoz. A mellettem lévő autónál támaszkodott egy férfi. Nézte, ahogy bezúdítom a csomagjaimat a csomagtartóba. Egyszer csak mikor ránéztem azt mondta:
Boldog nő napot! És mosolygott!
Nagyon meglepődtem, mert nem számítottam erre egy idegentől a mai mosolytalan, szaladó világban. Így hát én is rámosolyogtam és szépen megköszöntem.
Szebb lett a napom. Köszönöm neki!
Talán többet kellene mosolyognunk az idegenekre is...
Talán nem is kellene ennyit rohanni, talán szebb lenne a világ körülöttünk...

Nincsenek megjegyzések: