2009. július 11., szombat

In memoriam...



Michael Jackson - You are not alone
(magyarul)

Egy újabb nap eltelt.
Még mindig egyedül vagyok.
Miért lett ez belőle,
hogy most nem vagy itt velem?

Soha nem búcsúztál el.
Valaki mondja meg
miért mentél el
és hagytad a lelkem megfagyni?

Minden egyes nap azt
kérdem magamtól:
Szerelmed miért múlt el?
Valami mintha azt suttogná, hogy:

Nem vagy egyedül
Én itt vagyok veled
Bár távol vagy
De Én veled maradok.

Nem vagy egyedül
Én itt vagyok veled
Bár távol vagyunk egymástól
De mindig a szívemben maradsz.
Nem vagy egyedül.

Egyedül…
Miért?...
Egyedül…

Egyik éjszaka
Azt hittem téged hallak sírni
És mintha azt kérdezte volna:
Mikor megyek már és ölellek át?

Hallom az imáidat, a bánatod
Amiket át kell, hogy érezzek.
De először nyújtsd a kezed
Akkor elölről kezdődhetne
Végleg

Minden egyes nap azt
Kérdem magamtól:
Szerelmed miért múlt el?
Valamiért mintha azt
Suttogná hogy:

Nem vagy egyedül
Én itt vagyok veled
Bár távol vagy
De Én veled maradok.

Nem vagy egyedül
Én itt vagyok veled
Bár távol vagyunk egymástól
De mindig a szívemben maradsz.
Nem vagy egyedül

Súgj 3 szót és máris futok hozzád
És tudod, hogy ott leszek.
Ott leszek!

Nem vagy egyedül
Én itt vagyok veled
Bár távol vagy
De én veled maradok.

Nem vagy egyedül
Én itt vagyok veled
Bár távol vagyunk egymástól
De mindig a szívemben
Maradsz
Nem vagy egyedül…


Nincsenek megjegyzések: